Kors i taket

Så var den trevliga och lite längre ledigheten över för denna gång. Påsken kommer om ett år igen. Men nu blickar vi framåt mot allt spännade och trevligt som vi har framför oss. Helgerna är fullspäckade ända in i mitten av maj. Det känns ju helt fantastiskt och väldigt ovant på samma gång. Vi brukar inte ha så här mycket planer utan ta det som det kommer. Men nu ska vi festa loss med vänner och ta en flygtur till ett varmare land. En middag ska planeras och när man är brunbränd och åter i sverige kommer mina älskade systrar på besök. Livet är härligt. Ledighet likaså.
Till och med semestern är planerad. Kors i taket. Vad är det som har hänt?

Mitt all denna härlighet finns det något som ligger och gror men liksom aldrig vill komma till skott. Är det ett tecken eller ska man bara försöka mota bort det och lämna det åt slumpen. Ja vi får se helt enkelt...allt brukar lösa sig i slutändan. När man vet vad det handlar om.

Ibland undrar man! Vilka gener har jag egentligen ärvt? Jag är så glömsk och tankspridd. Hur kan man glömma sin plånbok i mataffären. Den som man ska ha stenkoll på! Ja för mig är det typ vardagsmat att jag inte vet var jag har mina saker. Men fram kommer de alltid till slut. Oftast är det inte så allvarligt som man kan tro. Att ens nycklar inte hittas direkt betyder inte att man måste byta lås på dörren. Vanligtvis ligger nycklaran i fickan som jag kännde i från början men jag kännde inte tillräckligt väl. Men vissa blir väldigt stressade i den situationen medan jag tar det med ro.
Sån är jag!

Är det någon som kommer ihåg min blogg? Läser någon den och vet att den är igång igen?
Vore trevligt med respons!


Jag Dissar dagens TV-utbud.
Jag Hissar kassörskan på Coop i Hammarbyhöjden som ringde mig och sa att jag glömt min plånbok där.

Kram
/David som längtar till helgen så mycket så han vet knappt.


Kommentarer
Postat av: Ansibecki

Kul att du är tillbaks igen på bloggen :)

2012-04-15 @ 16:10:22
URL: http://www.ansibecki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0