Söndagsregn

Då var det Söndag. Man kan verkligen kalla det en riktig söndag. Vi har nämligen inte gjort någon nytta alls känns det som. Det lilla till nytta har väl i så fall varit att få mat i magen och diskat efter varje mål. Även planterat om en tomatplanta i hopp om att den ska ta sig och frodas och i slutändan bära röda klot som jag inte tycker om.

Anledningen till att man inte gjort något speciellt kan även ha med vädret att göra. Det har nämligen regnat hela dagn. Ja i princip hela dagen har rutorna prickats ner av små vattendroppar. Det har varit ganska mysigt i och för sig för då får man ha en dag som denna. En riktig slapp och mysdag med film, spel och datorsurf.

Det får bli ett litet kortare inlägg denna gång då jag inte riktigt vet vad jag ska skriva. Kom just på att resten av familjen har varit på kalas då Ida fyller år. Men jag sitter här och hade ingen ork att bege mig ut i trafiken denna helgen.

Imorgon är det en nya arbetsdag och en lite kortare vecka då Midsommar är nästa på Fredag. Det märks att midsommar är, det regnar ju. Hihi...

OBS! Glöm inte kommentera det är betydligt roliga att skriva blogg när man får respons.

Kram
/David som slappat så mycket idag så han vet knappt


Kommentarer
Postat av: Linda J

:-) Så vad tyckte du om filmen?

2011-06-19 @ 21:27:32
Postat av: Ansibecki

Härligt med en slappardag! Det är allt lite mysigt att höra smattret mot rutan om man vet att man inte behöver ge sig ut i regnet!

2011-06-20 @ 16:48:10
URL: http://www.ansibecki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0