Fina Foton


Äntligen har jag fått lite fina bilder från min kära syster som har börjat leka proffsfotograf. Hon är verkligen jätte duktig och med en riktig kamera så blir det ju ännu bättre.

En helt magisk stund men älskade Oskar på en filt hemma hos mamma och pappa förevigades. Vi låg där och pratade. Det var nog första gången som Oskar verkligen låg och hade massor att berätta och man verkligen fick lyssna och ställa frågor. Han är bara för mysig den killen.


  

Hon har blommor i sitt hår...

Syster är inte bara bra på att ta kort hon kan fläta in blommor i flätot också. Vackra midsommartjejer är redo för en härlig dag.

  

Första gången jag såg fotot sa jag genast att Ida är ju jättelik Amy Daimond. Eller hur??



Tack Linda för de fina bilderna!

Kram
/David som tycker att fotona är så fina så han vet knappt


Kommentarer
Postat av: Ansibecki

Fina foton! Det blir så mycket roligare att ta kort när man har en bra kamera med!

2011-06-28 @ 20:36:10
URL: http://www.ansibecki.blogspot.com
Postat av: TucciT

fint!.. haha vistr ser Ida ut som Amy nätr hon var liten.. shit haha

2011-07-14 @ 09:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0