Alla har vi krav...

Lovat att återuppliva bloggen så det är bäst att delge er lite av mitt så kallade unika lilla liv här i Stockholm. Sitter för närvarande på en behaglig balkong där solen befinner sig någonstans bakom alla moln som täcker himlen. För tillfäller är det underbart att solen inte gör det outhärdligt att sitta här. Nej tvärtom är det alldeles perfekt. Underbart skönt helt enkelt. I ögonvrån ser man lila blommor, Lavendel heter dem och jag har nog aldrig sett dem blomma så fint som dem gör nu. Skulle man röra lite vid dem skulle man känna den härliga doften men jag når dem inte. Kaffet jag hade med mig ut smakar tyvörr beskt och äckligt så det får bli att avkalka kaffebryggaren när jag skrivit klart. I hopp om att kaffet smakar bättre till frukosten imorgon.

Veckorna och dagarna rullar på...

oj nu tyckte jag allt att det kom några små fina regndroppar, kanske blir det regn ikväll. Hoppas jag hinner sktiva klart bara.

Var var jag någonstans. Jo just det veckorna och dagarna rullar på och sommaren är här. Underbart att få lite värme om dagarna. Lagom till midsommar och semester vilket vi alla ser fram emot. Semesterplaneran börjar ta form. Ser väldigt mycket fram emot resan som kommer bli av tillsammans med våra vänner. Hoppas vi hittar något som tilltalar oss alla fyra bara. Lite olika krav finns allt. De ska vara bra standard, någon vill ha pool. Själv vill jag har ett stenkast till stranden. Lite kultur att titta på är det två som behöver för att inte bli rastlösa. Då kan dem göra det så solar vi andra. Längtar redan. Resan som skulle ägt rum i Maj blev ju tyvärr inte av men denna ska bli av. Ska även bli trevligt att åka tillsammans med ett par vänner. Trevligt att ha någon mer att prata med särskilt på kvällarna när man går ut och äter.

Ikväll blir det nog ett besök i Kärrtorp och äta på Jesses Krog. orkar inte laga någn mat hemma ikväll. Ett mysigt litet ställe inte långt härifrån.

Kram
/David som ser fram emot resan så mycket så han vet knappt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0