Semesterplaner

Nu har även jag SEMESTER i fyra veckor och en dag. Så fantastiskt skönt!

Jag ska njuta varenda sekund och ha det sådär underbart avslappnande skönt. Bara rå om mig själv och dem i min omgivning.

Först ut blir patrycja. Fast i detta fallet kanske det med är hon som får ta hand om oss på Cypern. Ayia Napa är visst en riktig feststad. Men trevligt och skönt ska det verkligen bli.

Sedan bli det vila i det tysta med Emil i en nybygd stuga i skogen nära vattnet. Ja det kan väl knappt bli bättre egentligen. Bara rå om varnadra och koppla bort allt vad Facebook och internet heter.

PRIDE 2011 drar sedan igång och varar i en vecka så då blir det desto mer fart och fläkt. Vännerna samlas och skakar loss till glitter och glamour. In i dimman helt enkelt.

Semestern avslutas lugnt i storstaden med treviga besök.

Trevlig sommar alla!

Kram
/David som njuter så mycket så han vet knappt


Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis till semestern! Hoppas den bli alldeles underbar :)

2011-07-15 @ 21:06:04
URL: http://www.ansibecki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0