Morgonstund

Jag säger välkommen till underbara sovmorgon. Idag börjar jag inte förrän klockan 09.00 ch jag kunde sova till lite efter sju vilket känns så skönt. Detta inträffar i och för sig bara var 4:e fredag men man får vara glad för det lilla. Frukosten är avklarad så nu har jag en liten stund för mig själv att inte göra något alls så då passar jag på att sätta mig här och printa ner ett litet inläg.

Första arbetsveckan är snart avklarad och helgen är här...igen. Ja rutineran sitter ganska snabbt efter en längre ledighet även om det var lite jobbigt att gå upp igår. Nu kör vi så det ryker och ser till att vårterminen blir sådär otroligt rolig och fantastisk som den kan vara.
Har gjort några besök i mitt gamla arbetslag denna veckan och det har varit så roligt och rofyllt så man känner ju att mna längtar tillbaka men Ugglekotten är och kommer bli jättebra.

I Onsdags åkte Emil ner till Kalmartrakten för begravning. Tyvärr kunde jag inte följa med men jag fanns här i tanken och stöttade så gott jag kunde. Även jag kommer sakna denna fantastiska Yvonne som var så levnadsglad och kär som person. Nu vilar hon på ett vackert och fint ställe. Många kramar och tankar till Familjen Adén, ni vet att jag finns här.
I sorgen kom det ett glädjebesked...lalalala....lycka till!

Nu ska jag fixa till mig och bege mig ut isnön för en promenad till jobbet. Nu har det hunnit ljusna och jag slipper använda pannlampa när jag går hem genom skogen. Men ikväll klockna 18.00 när jag får ta helg lär den behövasigen. Tur att det går åt rätt håll det blir ljusare ute.

Kram
/David som sov så länge idag så han vet knappt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0