La Soireé


Nu tar Emil sin dator och går, han ska se på Cornelis filmen som han har tjatat om så länge att han vill se. Jag är inte sugen på att se den. Vet egentligen inte varför. Den kanske är jätte bra men vi får väl se om jag gör sällskap om en stund.

Nu kom det fram en godisskål här bredevid mig så nu kommer det att gå väldigt effektivt att printa ner ett inlägg.

Igår fortsatte firandet av min födelsedag som aldirg verkar ta slut detta året. Och vilken avslutning det blev. Den var helt magisk, magnifik och fansfullt rolig. Jag skarattade så jag vek mig dubbel. Vännerna bakom mig skrattade nog med med och åt mig än själva föreställningen verkade det som efteråt.

På Tyrol spelas en föreställning som kallas La Soireé. Det är en slags burlesk vuxen cirkus. Akrobatiken och humorn är på en nivå som man sällan tidigare skådat.

Att en man kan kränga sig igenom två tennisracket från huvudet ner till fötterna är helt obegripligt, att han sedan måste vrida axeln ur led gjorde det nästan otäckt att titta på. Hur man sedan kan ha sex rockringar i rullning samtidigt på olika kroppsedelar och på det effektiva, snabba och explosiva sättet som kvinnan denna kväll gjorde var helt fantastiskt.




ja kvällen var helt fantastisk! jag säger det igen ALLA borde ta sig i kragen och pallra sig till Tyrol och kolla in detta spektakel som får en att må lite bättre.


Kram
/David som skarattade så mycket så jag vet knappt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0