Början på en nostalgitripp


Födelsedagsmorgonen började på ett utmärkt sätt med ett litet paket vid frukosten. Ok inslagningen var väl den minst fantasifulla jag varit med om. Vill man överraksa och inte låta den som får presenten veta vad det är i paketet innan det är öppnat är ett tips att man väljer ett helt annat omslagspapper än det som finns i affären, särskilt om det är affärens logga på pappret. Och göra formatet på paketet större än vad innehållet är.

Gör man som min lilla Emil och räcker fram ett paket som är lika stort som en filmbox med silverpapper där det står Åhlens på så kan jag lätt lista ut att det är första volymen av Skilda Världar. Särskilt när man har önskat sig det. Spänningen uteblir liksom men jag är lycklig ändå. Tack!



Idag på morgonen till frukosten tittade vi på de två första avsnitten och det var verkligen nostalgi men samtidigt gaska B. Jag vet att det är första avsnittet och skådespelarna inte har hunnit bli varma i kläderna men vissa är verkligen hur dåliga som helst och det vet jag att jag tyckte redan när jag såg det första gången. Men jag älskar den här serien ändå.

Nu har vi typ nio boxar framför oss med 45 avsnitt i varje. Antar att vi kommer att få hålla på i några år innan vi är färdiga men den som väntar på nåt gott...

kram
/David som älskar nostalgiserier så mycket så jag vet knappt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0