Felet är inte hittat, varför tiden går så fort

Då var helgen här igen och fredagskvällen har redan passerat med snabba steg. Det blev fredagsmys med idolerna på fyran. En riktigt bra omgång kommer det bli i år, det är jag säker på. Tyckte nämligen att de flesta gjorde bra ifrån sig. Att Sassa åkte ut gjorde mig inget då det var det jag hade hoppats på. Favoriterna var Danilen med ögonen, schlager Minnah och Weise!

Nu sitter vi här och äter frukost. Om en vecka kommer det se annorlunda ut hoppas jag då det är en speciell dag för någon. Får ju inte avslöja det här inte.
Förmiddagen blir lugn, göra sig redo och snygg för en tur på stan där vi ska träffa en kompis till Emil. Ta en fika, gå runt och titta i affärer, har fortfarande inte hittat någon passande jacka. Ta en fika och en lunch.
Förhoppningen är att ta en eftermiddagsbio på rigoletto för jag är spännd på att få se filmen Buried. Tror den kan vara riktigt bra och spännande.

Det är väl så långt som vi har planerat denna helgen. Vi kommer ju inte någon längre stäcka då min älskade bil fortfarande är på reparation. I Tisdags morgon när jag skulle åka till jobbet startade den inte, av någon anledning. Fick bli promenad till jobbet, tur att man var ute i gåd tid så man hann ändå. På Onsdag eftermiddag kom bergningsbilen och hämtade den. Lite sorgligt att se den åka iväg. I går hade inte ens experterna hittat felet så nu har de den i förvar över helgen, så får vi se när vi får tillbaka den. Det var visst bränslepumpen som inte fungerade men den startade inte även om de bytte ut den. Ja det är en gåta. Tur att man inte hade planerat att åka någon längre sträcka.

Nu ska jag fyll apå kaffekoppen...

Måste avsluta med att det är lite skrämmande att vara med om att tiden springer fram. Det känns som att veckan består av måndagar och fredagar, där emellean vet jag inte vad som händer för jag hinner inte med. Man blir typ äldre, äter, ser på tv och sover. Dröjer väl inte länge innan man ser tomtar lite här och var...

Kram
/David som tycker att tiden går så fort så han vet knappt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0