Det värmer att höra


Fick idag höra från en kollga vad hon hade pratat med en förälder om...

Pojke 4 år -Va hallå inga tända ljus
Pedagog -Nä sa jag vill du ha det
Pojke 4 år -Jaaa, David gör så


Just då kom en förälder...

Förälder -Var är yoga musiken då carro barro?
Pedagog -Det måste vara David som satt sin prägel här ;);)

Då va samtalet igång...
Det pratades om att jag alltid är så genuint gullig mot mina medmänniskor
När du säger något så vet man verkligen att du menar det...

Föräldern -Jaaa precis så är det, vad vore elbacken utan er?
Dem pratade massos om mej och hur gulig kille jag är

Pedagog -Nu får vi sluta prata om David för annars börjar ja gråta och ringer David och säger att han inte får vara ledig.
Då torkade hon sina ögon 
Föräldern -Jaaa jag gråter ja med...

Kram
David som blir så glad av detta så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det förvånar mig inte. Det är nog svårt att inte tycka om en sån som du!

/Johanna från fritidspedagogklassen på HLK

2010-11-24 @ 09:51:30
URL: http://ansibecki.blogspot.com
Postat av: TucciT

hnärregud, förstår att du blir glad av detta.. man blir ju rörd :) Alla tummar upp för dig David <3

2010-11-26 @ 14:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0