Hemtrevliga vårkänslor



Som många säkert vet så är jag lite pysslig när det gäller hemmet. Jag vill att det ska vara mysigt, fint och ombonat.

Efter en mörk och kall vinter som varade i all oendlighet så har nu äntligen våren kommit. Då är det på tiden att det märks här hemma också.

Med nyinköpta orkidéer som ståtligt fyller fönstret och matchande gardiner känns nu köket betydligt friskare och vårigare.  


En ny lampa i fönstret lyser om kvällarna upp med ett behagligt sken.




I detta rum har det inte hänt mycket förändringar sedan man flyttade in och fick iordning. Men nu äntligen har jag hittat ett par nya gardiner. Det blev inte alls som jag hade tänkt mig, men resultatet belv enligt mig väldigt behagligt, rent och snyggt. Vitt passar alltid.



Ser ni de röda pelagonierna ute på balkongen dem ger en härlig färgklick som drar blicken till sig.






 

Det var som hade hänt hemma hos på inredningsfronten.


Kram

/David som har det så fint hemma så han vet knappt

 


Kommentarer
Postat av: TucciT

sååå fint ni har det :) längtar till vi får iordning här hemma me... men de är på god väg.. e som ett nytt hem sen jag börja vara här ;)

2010-05-10 @ 19:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0