David, kommer du ihåg?



Jag har ju inte visat vad jag fick i 30-års present!
Min kära familj hade satt ihop en fin liten spiralbok men bilder på mig.


Ja jag kommer ihåg!



Det var verkligen länge sedan. Ser väldigt skönt ut att få krypa ner i den solsängen. Säkert att jag gjorde mig en liten koja som jag kunde gömma mig i.




Ja verkligen hur snygga som helst och oerhört modern! Kanske kommer de igen!

 



Å det var inte så längesedan men vilka minnen det väcker och som jag saknar alla mina kära sudiekompisar. Här med Evelina.

Men vad är nu detta?



Mamma Mia vad roligt!!

Tack!

Ni får ha överseende med kvaliten på bilderna!

Kram
/David som ser fram emot musikalen så jag vet knappt


Kommentarer
Postat av: Emil Adén

Ja den ser jag också fram emot! Ska bli så otroligt roligt att äntligen få se orginalversionen av Mamma Mia! :)

2010-05-03 @ 19:24:20
URL: http://redlime.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0