Rysligt varmt

Solen fortsätter att lysa över Stockholm och balkongen är snart för varm för att vara på men man kan inte låta bli. Balkongdörren står på vid gavel hela dagen och det känns underbart.
Idag är det väsrta slappardagen för mig, gör inget vettigt alls men så får man ha det när man är ensam hemma och man måste få vila upp för en ny arbetsvecka.

Ikväll blir det rysarmaraton. Får passa på när Mr E inte är hemma.
Instängd 2 har jag väntat på länge att få se så den ligger fint i sitt fodral och väntar. Har även Paranormal Activity som det har skrivits mycket om, får se om den är så läskig som man hört.


 



Imorgon måste jag till jobbet och hämta papper som jag ska förberdea till Måndag. Jag skall nämligen ha utvecklingssamtal med chefen då så det gäller ju att vara förberedd. Intressan och lite spännade att höra vad hon har att säga. Lite skrämmande men ändå nyfiken på att höra vad hon tycker att jag borde förbättra.

Kram
/David som ska få så mycket spänning ikväll så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: Emil Adén

Ja det kan jag tänka mig att du passar på när jag inte är hemma! Kanske ska ge de där filmerna en chans, men skräck är oftast bara en massa skrik och ganska dåligt. Där vet jag att vi inte är överens, men ändå. :P Hoppas du får en underbart spännande kväll! Puss och kram

2010-05-22 @ 17:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0