Efter sol får det gärna komma regn

Jag sitter här på en härligt behaglig balkong med kaffekoppen innom räckhåll. Solen gör sitt yttersta för att tränga igenom molnen som drar förbi. Dem mörka molnen närmar sig så snart blir det nog regn men efter den här veckan som enbart har bjudit på sommarvärme är de våta dropparna välkomna. Det kan behövas lite regn. Sitter även och lyssnar lite på låtarna som tävlar om den åtrovärda titeln, Eourovision Song Contest 2010. Jag tror att vår svenska Anna kan klara sig bra men favoriten är nog ändå Tyskland. Kommer inte riktigt ihåg alla jut nu. Vi får se hur det går nästa vecka då det verkligen gäller.

I don´t wanna run, i don´t wanna fight
I don´t wanna hide,  i just wanna stay free, to be me
I don´t wanna win, i don´t wanna loose
I don´t wanna  play, i just wanna remember, oh i´m my name

Den här helgen då jag mestadels kommer att vara ensam hemma kommer jag ta till vara på genom att göra så lite som möjligt. Behöver verkligen vila ut ordentligt efter den här veckan som man verklien kan kalla "fullt ös medvetslös". Men det har varit en trevlig vecka måste jag också säga.
Jag ska bara ta det lugnt, se på film, åka in till stan och strosa och ta dagen som den kommer.

Nu ska jag ta tag i städningen och så småning om även matlagningen.

Ha det gott och njut av helgen.

Kram
/David som behöver vila så mycket så jag vet knapptefter sol


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0