Vardagstankar

Måste bara börja med att beklaga mig över hur irriterad jag är över min otroligt inkompitent sega bärbara dator. Man kan ju inte göra någonting utan att den ska tänka ihjäl sig innan det händer ett enda dugg. För tillfället går dock hjärnan på lågvarv vilket känns lite bättre.

Idag har jag varit så duktig så jag har besökt närbutiken hela två gånger innom loppet av kanske tjugo minuter, det tycker jag är en bedrift i sig. jag gick dit för att införskaffa lite grädde och bär som jag behöver till marängtårtan som jag ska bjuda mina kära kollegor på imorgon. Men typiskt nog så upptäcker man när man kommer hem och öppnar kylen att smöret inte räcker så då får man allt dra på sig skorna igen och bege sig. Men vad gör man inte för sina kollegor?

Har även lite att fundera över...eller fast det känns inte som att det spelar någon roll vad jag igentligen känner det kommer nog inte bli så ändå. Fårgan är då vad som verkligen är bäst? Frågorna är många och svaren få. Jg känner för lite av varje. Måste nog bestämmas snart annars blir det inte bra tror jag. Jag vi får se. Återkommer väl med info när det är bestämt.

Hostade som bara den i natt med, denna sabla rethosta kan göra mig galen. Inte meningen att man skall somna in på småtimmarna och sedan behöva gå upp tidigt i ottan för att gå till jobbet. Utvilad kan man ju inte kalla det i alla flal.

Kram
/David som funderar så mycket så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

hehe ne tyvärr så ville dom inte vänja sig vid varandra, dom bara tottalvägrade o flög på varandra... men men nu är det ju ordnat =) Jätte skönt :)



Jag tycker de var en bra låt som vann :P hehe.. usch måste bättra mig på att svara på kommentarer märker jag ;)



Kram

2010-06-22 @ 19:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0