Respons

WOW vilken respons man fick på det senaste inlägget, Tack! Kul att höra att man har trogna läsare som ägnar en kort del av sitt liv att läsa det jag har att berätta. Dock är det lite tråkigt och frustrerande att inte veta vilka alla är. Ska göra mitt yttersta att bli bättre på att skriva inlägg lite oftare, kanske varje dag. Men varför skall det behövas påpekas att man saknar kommentarer för att man skall få några, ja det tåls att tänka på.

Även denna morgon strålar solen från en klarblå himmel. Känns underbart att veta då jag skall få förmån att stå inne hela förmiddagen och städa kök. Känns ju verkligen upplyftande nu när man tänker efter. Men samtidig kommer det faktisk bli trevlig för jag var i solen hela dagen igår och kommer att vara det kommande veckor med. Man behöver lite break ibland. Sedan är det befogat att städa nu innan semestern så man kommer tillbaka till ett trevligt rent jobb igen.
Och jag som så tydligt har uttryckt min förtvivlan över alla saker som sprids för vinden och fyller upp ytor som skall vara rena och tomma. Bort bort bort...här kommer städfen.

Jag börjar jobba om över en timme och har hunnit klätt på mig, ätit frukost och bloggat. Det är inte illa. Men nu är det ju så att jag inte gillar att stressa på morgonen utan vill kunna sitta i lugnan ro. Det har jag alltid gjort men nu för tiden när utvecklingen går framåt så har den stora enorma dagstidningen övergått till en mer behändig bärbar dator som lika bra förmedlar nyheter. Ok kanske inte samma nyheter som man kunde läsa om i JP :)

Tack och hej för nu!

Kram
/David som ska städa så mycket så han vet knappt


Kommentarer
Postat av: åsa

Vad bra David att du gillar att ha ordning och reda omkring dig=) Du kommer garanterat att få det på din lott i höst... jag tror du vet vad jag syftar på, fniss=)

Trevlig midsommar!

Kram

2010-06-24 @ 20:55:01
URL: http://www.antonia73.blogspot.com
Postat av: linda J

du måste sluta vara så hemlighetsfull

2010-06-25 @ 09:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0