Kronprinsessan Viktoria + Prins Daniel = sant

Sitter i detta nu i min älskade bil bredvid min älskade Emil och skriver detta inlägg. Ett på det sättet ett historikt inlägg då det blir första gången jag printar ner några rader sittande i bilen med laptoppen i knät när vi rullar mot Stockholm.

Det har varit underbart skönt att få vara "hemma" denna helg och få krama om alla lite extra hårt. Att få bo hos älskade mormor i två nätter har varit skönt, mysigt och väldigt trevligt på många sätt. Mormor är alltid lika rolig och gästvänlig. Sedan behöver hon allt stöd och sällskap som hon kan få nu när hon är "singel" som hon själv kallar det.
Vi har spelat kort ätit gott och hälsat på morfar. Bjöd ut henne på en super trevlig söndagslunch idag som fick bli pricken över iet.

Annars har väl helgen gått i bröllopets tecken. Var väl lite skeptisk till en början till detta spektake. Men vad trevligt det har varit att få se hela spektaklet.
Det hela började i fredags med konserten där man belv alldeles mållös av de japanska dansöserna. Hur är det över huvud taget möjligt att stå på tå på någons överarm och på huvudet. Ja det är för mig helt obegripligt men snyggt var det.
Prins Daniels tal under kungamiddagen var rörande äkta och innerligt fint. I mina ögon är han den rätta som kommer ta rollen som prins Daniel på fullaste allvar och på bästa sätt.
Att se Kronprinsessan Viktoria vackrare än vackrast var bedårande. Hon såg så lycklig ut så man bara känner värme i hela kroppen.

Tack Gabrielsson för ett fulländat kalas!

Nu får tankarna riktas åt kommande vecka där frågor ska få svar och sorg skall bli till glädje på bästa sätt.

Det får bli allt för denna lite guppiga skrivstund.

Kram
/David som tänker så mycket på vissa personer så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT

hääärligt :) de låter som ni haft en bra helg :) Kraaam

2010-06-22 @ 15:49:01
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Tack David, visst har vi de fint :) ännu finare blir det :) tihi... Aaaa Andreas blev mkt glad för pressenterna o väldigt överraskad :D Så jag lyckades me de jag ville :) Sorry för sent svar haha

2010-06-22 @ 19:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0