Värmande ord

Semestern har äntligen börjat och det med besked. Kom hem och gjorde mig snygg för att sedan bege mig till sjöstaden och träffa kollegor för att äta en bit god mat, och den var verkligen underbart god. Trevligt hade vi med. Kom hem och ringde min kära syster för att höra hur det är med henne och om och när hon tänker komma upp till huvudstaden för att tillbringa några underbara dagar här medans vi gör Turkiet. Det var så underbart skönt att få höra henne så lycklig och hur hon fnittrar fram det hon hade att berätta. Min syster är så underbar så jag vet knappt.
Det gör mig ännu lugnare i själen när man hörde om att morfar hade fått ett permanent boende nära mormor. Nu kan man känna sig lite tryggre.

Nu sitter jag här och smattrar på tangenterna och försöker förmedla en bra känsla innan vi åker på vår andra utlandssemester tillsammans.

Det känns verkligen så bra att ha semester och jag känner på mig att den kommer bli kanonbra. Vad som kommer hända resten av semestern är inte planerat alls men vissa idéer har vi som vi säkert kommer att genomföra, i alla fall några av dem.

Tänk om några timmar åker vi upp upp upp för att sedan ett sedan landa...i värmen...i TURKEIT! Wiiiii!! Underbart!

Hoppas alla får en lika underbar semester som jag!

Det slog mig nu att jag har gjort min sista dag på Örnen idag. Till hösten kommer jag inte att behöva gå upp för trappan, kommer säkert att göra det av den reflex de första dagarna. Jag är nu en Ugglekott. Känns lite vemodigt men ändå spännade och kul. Tror att det kommer att bli bra!

Känne extra varmt i hjärtat då man får en personlig uppskattning av föräldrar som känner att man har gjort något extra.
Vi är oerhört tacksammaför din fina blick för barnen och hur de mår. Ditt äka engagemang tillsammans med din målmedvetenhet. Du har visat prov på att kunna ta negativ kretik med ett positivt förhållningssätt. Att gemensamt med kretiken utarbeta en kreativ, positiv plan med drivet i bibehåll, ÄR verkligen starkt!

Dem orden värmer extra även om de var lite svårlästa :) Och kommer att göra min sommar lite skönare. Även en bekräftelse på att man är en bra pedagog.

Kram
/David som mås så bra så jag vet knappt


Kommentarer
Postat av: Linda J

Underbara David!

2010-07-02 @ 11:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0