Åter på svensk mark...

Tänkte bara uppdatera alla på att jag är åter på svensk mark igen efter en underbar vecka i fantastiska Tyrkiet. Nu behöver ni inte sakna ihjäl er längre för nu är jag tillbaka med mina unika inlägg.

Det är säkert många som är nyfikna på hur vistelsen har varit och vill se massor av bilder. Ni och alla ni andra får hålla er till tåls då jag inte hunnit få in bilderna på datorn än. Men det inlägget kommer, jag lovar. Min dator är för övrigt på behandlingshem för att piggna till lite, men kommer åter på måndag som tur är.

Vi kom hem klockan fyra i natt så idag blir det en lugn dag här hemma. Har redan hunnit packa upp allt, tvättat nästan all tvätt och hängt upp en fin lampa/lykta in förnstret och plockat ner massor av onödigt vetande i förrådet som man får plocka upp då man behöver det. Nu är det mycket mer plats i skåpen :) Emil badar katterna så de blir sommarfina. Resten av dagen är inte planerad men vi ska absolut se sista avsnittet av Flashforward som sändes då vi var borta, spännade!

Nu ska jag ta lite kort på saker som vi har köpt så aven det kommer med i kommande unika inlägg om Turkiet.

Kram så länge
/David som känner sig lugn över att vara hemma igen och fortfarande har semester

Kommentarer
Postat av: Anneli

Lugn dag??

Packa upp och tvätta allt och sen bada katterna...

Det är väl inte att ta det lugnt??



Puss

2010-07-14 @ 11:05:58
URL: http://drymop799.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0