Orolig...

Med ett ryck vaknade jag och tittade på klockan, 02.36 visade de röda digitalsiffrorna. -Fan jag har inte ställt klockan kommer jag ihåg att jag tänkte. Tänker att jag ska gå upp och fixa det så jag inte försover mig, men precis när den tanken har slagit mig kommer jag på att det är Söndag och jag kan lugnt lägga huvudet på kudden igen och sova vidare. Ställa klockan får jag göra innan jag går och lägger mig ikväll.

Sitter i soffan och tittar på Vinderstudion. Just nu är det historiska tillbakablickar på förra OS, 2006. Lina Andersson & Anna Dahlberg har precis vunnit guld i sprint. Det var så man blev alldeles rörd även att man visste att tjejerna skulle vinna. Får verkligen hoppas att årets OS blir lika spännade.

Är lite orolig idag för två saker. Det första är att Emil kommer bli knäpp på mig då jag bara sitter och tittar på vintersport hela helgen. Undrar hur han ska tänka när OS börjar hihi.
För det andra så undrar jag om jag kommer bli sjuk. Har kännt mig lite konstig hela helgen. Är inte helt pigg i dag heller men ändå känner jag mig stark och mår inte illa. Vi får se helt enkelt.

Igår skrattade jag så högt åt lilla Meg Westergren på Stjärnorna på slottet. De skulle ha en lugn och skön stund i hängmattorna. Men att sätta sig i en hängmatta är inte vara det lättaste. Hon åkte i backen flera gånger innan hon lagt sig till rätta. Det är ju inte lättare när när man har ett vinglas i handen. Komiskt var det i alla fall.

Ha det bäst.
Kram
/David som älskar vintersport så mycket så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Joo jag ska gå dit... hehe japp nu har vi träffats, men nu lär de ju dröja till nästa gång igen :( Kram

2010-01-28 @ 09:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0