Hela februari...

Dagen bjuder på strålande väder med lite lätt snö fall. Temperaturen ligger på ca -9 grader. Hörde på nyheterna för några dagar sedan att vi kommer att få dras med detta vackra vinterlandskap och iskalla kyla hela februari. Det är väl inget som jag ser fram emot i nu läget. Nu känner jag bara att det får vara nog. Det har ju ändå varit så här sedan innan jul. Nej nu vill jag och flera med mig ha vår. Men det är väl bara att stå ut...

Jag har precis gjort mig iordning för att bege mig till Nacka Forum. Måste inhandla några fina presenter till Alva och Oskar. Inte ror ni väl att jag tänker åka in till stan i denna kylan när jag kan gå innomhus med samma äffärsutbud. Ska bara vänta in Emil som gör sig irodning och tvätten som ska torkas och vikas. Ser fram emot att åka iväg en stund. äta lite god lunch och titta på folk.

Vi får väl se vad man kommer hem med efter en shoppingrunda. Kanske något snyggt, bejvämt, smakfullt eller gott...

Ha det bäst där ute och håll er varma!
Kram
/David som ser fram emot dagen så jag vet knappt


Kommentarer
Postat av: Vivere

Det är aldrig fel och shoppa :o) , men vet aldrig var man får med hem för snyggt

2010-02-02 @ 14:06:45
URL: http://amoretesoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0