Skyltar med min mössa

Jag har lovat er alla att ni ska få se mig i årets hetaste modemössa. Den sitter som en smäck med sina grova masker och fantastiskt svenska färger. Många som har sett mig i den har kommit fram och kommenterat den på ett positivt sätt. Att den är snygg men även med en viss avundsjuka har man kunnat höra på vissa håll.
Det är ju självklart min OSmössa som jag talar om. Som Emil har skaffat genom jobbet.

Men den bästa kommentaren är ändå - Är du en i laget?
Då har jag skämtsamt sagt -Ja men jag fick lämna återbud i sista minuten p.g.a en skada.




Man kan väl säga att den har gett tur i detta OS. Med fyra medaljer så här långt i tävlingen så kommer jag fortsätta att använda den i hopp om fler medaljer. Det har väl varit lite varannan dags tur för svenskarna så idag är det väl dags igen då. Har dock ingen koll på vilka som tävlar i kväll.

En annan tävling som jag har lite mer koll på är Melodifestivalen. Ikväll hejar vi på Alcazar! den där Darin kan jag inte rikigt med men det kanske blir jättebra till slut. Titta måste man i alla fall.

Eftersom snön har infinner sig med sin närvaro idag så har man fått hålla sig inne. Inte så klokt att ge sig ut i detta oroväckande opålitliga väder. Passde då på att baka lite goda kakor. Blev någon form av cockies med nötter och choklad. Får väl hoppas att det finns några kvar till kalaset som komma skall. Goda blev de i alla fall.

Till sist får en bild säga mer än tusen ord...

Så nu kan man inte åka bil till jobbet längre...fy f-n säger jag bara!!!! Gör UPPROR!!!

Nej nu ska jag kolla med Emil om han vill spela lite yatzy med mig. Det var alldeles för länge sedan vi gjorde det så det är på tiden

Kram
/David längtar till våren så mycket så han vet knappt



Kommentarer
Postat av: linda J

Med tanke på ditt nyårslöfte så kan ju den där skylten inte beröra dig!!

Vilken snygg mössa!! Blir riktigt avundsjuk. Förstår att du får mycket uppmärksamhet för den. Den kan du nog sälja dyrt på Tradera nu!!

2010-02-21 @ 09:35:02
Postat av: linda J

Förresten, vilken är din OS-gren??

2010-02-21 @ 09:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0