Otrevligt Mysigt & Gott

Så var helgen till ända och man är tillbaka i vardagen i Stockholm. När jag tänker tillbaka på helgen så gick den i kalasets och festlighetens tecken.
På lördagskvällen var det så dags för årets första deltävlig i melodifestivalen. Äntligen har äventyret dragit igång. Nu vet man var man gör fem lördagar fram över.
Första deltävlingen måste jag nog samanfatta som en bra start på något stort. Bland de åtta hittar jag inte årets vinnare men det betyder inte att det var dåligt. Bland mina favoriter finns Ola & Jessica. Men strörsta intrycket gjorde nog låten "Road Salt". Den kan bli årets Snälla Snälla. Får väl se hur långt den kan nå.

Det kalasades även en hel del denna helgen. Semlor, fikabröd,  kakor och rulltårtetårta slank glatt ner. Så man kan väl kalla det en mysig helg med massa gott.

Idag var det jag som åkte till Eligiganten efter jobbet för att inhandla två vattenkokare och en digitalkamera till jobbet. Det var ju så osmidigt så jag vet knappt. Otrevliga var de med så man blev nästan mörkrädd. Nä där fanns det varken servis eller något bra kundmotagande. Surare tjej får man väl leta efter när man frågade om priset verkligen blev rätt.

Ikväll är det vi som myser med goda pajer & sallad och tittar på En Shopaholics Bekännelser. Inte bra tvutbud idag så det passar ju. Måste ju fira Emils succe på hans prov han hade idag. GRATTIS!!!

Kram
/David som älskar paj så mycket så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: Vivere

sur butikbeträden är ingen höjdar, låter som ni hade en trevlig kväll , såg video om man hahahah jag menar en shoppoholick bekännelse ;o) hahaha

2010-02-09 @ 17:43:05
URL: http://amoretesoro.blogg.se/
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Tack så jätte mycket david, jag troivs super bra i min nya frill faktiskt :) Ler..



Nee blev ingen schlager, missade de helt.. hmm.. får inte missas denna helg.. kan du skicka sms o pånminna mig? ;) Kram

2010-02-12 @ 11:11:28
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Visst e jag go? hmm.. hehe.. förstår inte ritkigt varför jag var de i detta inlägg men ok.. tack.. eller nåt ;P HIhi



Mjo jag försöker stå emot, men de e svårt, vill så gärna ge honom en chans till. känner att jag håller på o vika mig lite..



KRam

2010-02-12 @ 11:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0