Jag fick sova inatt!

Efter två nätter med återkommande hostattaker och utebliven sömn känns det extra skönt att ha fått sova en hel natt. Hostandet har avtagit radikalt men ännu inte helt bort. Troligen hjäper tablätterna som jag fick på apoteket.
Jag var faktiskt orolig där ett tag att det kinde vara något allvarligt. Ligga och hosta hela natten sliter på kroppen och då framför allt på halsen. Nu är det bara att vänta och se om det slutar helt när jag inte längre har några tablätter. Annars blir det ett besök hos läkaren.

Förkyld har jag blivit på kuppen också. Inte alls roligt men det går. Den försvinner väl med tiden den med.

Nu ska jag förbereda maten. Har hittat ett nytt recept med kyckling som jag ska prova idag. Oturligt nog är inte Emil hemma ikväll så jag får ju avnjuta det goda själv.

Ha det bärt!
Kram
/David som är så förkyld så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT

Hoppas du mår bättre nu, hista är inget skoj.. stor kram

2010-03-16 @ 11:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0