Inspekterad

Då var dagen D till ända och vi kan alla som har varit inblandare, nervösa, förväntansfulla och spända andas ut och inse att det inte var så farligt. Utan mer vad trevligt och vad bra det gick. De små var exemplariska och hela dagen har kännts så himla fantastisk!

Nu undrar säkert en del utav er vad jag skriver om, Några fattar säkert. Det är så att vi på min förskola har blivit inspekterade. In i minsta lilla detalj har det ställts frågor till höger och vänster om vad vi gör och varför vi gör så. Dem har granskat papper och miljöer med lupp för att få en sådan rättvis bedömmning som möjligt. Så om några veckor får vi svaret. Hur bra vi igentligen är. Men vi vet juredan att vi är väldigt bra. Skönt att få det på papper hahaha.

Imorgon bär det av till Huskvarna så det är väl dags att packa resväskan snart så man har det gjort. Imorgon hinner jag inte då jag ska gå upp tidigt och bege mig till jobbet. Åker sedan direkt därifrån.
Det är kalas och melodifestivalen som hägrar i helgen. Hoppas så innerligt att barnen blir glada för sina presenter och att det passar.
Spännade att se och höra vilka bidrag som klarar trycket bäst på Lördag.

kram
/David som längtar till helgen så mycket så jag vet knappt

Kommentarer
Postat av: Vivere

Hoppas inspektionen gick bra !? det är aldrig roligt när man har folk som hänger över en för kontrollera om man gör rätt eller fel , hoppas du haft en bra dag annars ? kram

2010-02-11 @ 02:23:21
URL: http://amoretesoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0