Kejsarens nya kläder


Älskar mina nya byxor. Han inte använt dem än så det får vänta till ett val valt tillfälle. Även denna gången blev det favoritmärket. Provade först några andra modellern men dem satt inte bra alls. När jag var redao att gå därifrån utan några par så kom ed manlige expediten emd ett nytt par. Ett par som inte ens var uppackade och till försäljning för de hade kommit in samma dag. Men jag fick ett par och föll direkt. Så jag var den första med dessa :)





Kram/
David som älskar nya kläder så mycket så han vet knappt


Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Tack david, är jäötte nöjd.. ler..



Nee det går ju bara inte, är jäte jobbigt nu men men bara hoppas de går fort så hon inte behöver lida..



Kraam

2010-12-02 @ 12:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0