ska visa framfötterna

Då var man åter på banan och har redan hunnit med en hel vecka på jobbet och det går som vanlig alldeles utmärk bra. Skönt med en lugn och skön start. Idag kom det ytterligare fler kollegor tillbaka till jobbet och det är alltid lika trevlig att se dem igen. Man kommer snabbt in i rutiner och jargonger.

Annars lunkar livet på som vanlig. Lite besök har det varit under den regniga helgen. Tessan & Andreas är nämligen här eller de har åkt igen men kommer åter imorgon. Så det blir en fullspäckad vecka och säkert ett och annat yatzy spel som jag kommer att vinna...med nya regler. På tal om regning helg. Fy attans vad det regnade och åskde i Lördags kväll. Läste mig till att det hade slått ner 2500 blixtar under en timme här i Stockholm. Man tittade ut och det var som ett skådeslel av ljus. Vi tände ljus i mörkret, drack bubbel och spelade spel och det känns som att hösten är vissa dagar.

För tillfället håller jag på att gå igenom mina jobbpärmar. Sorterar och kollar vad som finns. Nu är alla pyssel snyggt och prydligt uppdelat i teman så det blir smidigt att hitta något spännade i hösten när verksamheten sätter igång på allvar. Måste ju visa framfötterna nu när man har avanserat :) hahaha

Nu ska jag trolla med knäna och hitta något att äta...

kram
/David som är så hungrig så jag vet knappt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0