Livet springer...

Det är Torsdag idag! Vilket innebär att det är Fredag imorgon. DET ÄR FREDAG IMORGON!!!!! Det är inte sant, det är inte möjligt...jo det är det. Jag kan kanppt fatta det. Vart har den här veckan tagit vägen? Livet springer iväg och man hinner knappt med själv. Ska det vara så här...ska livet gå så här fort. Snart är man gammal.

På Söndag är det första advent, skönt att jag har tagit ner en adventsstjärna i alla fall. Resten tas ner i helgen. Hoppas årest adventskalender är bra, för det är en av mina traditioner att se på adventskalendern. Förra åter var värdelös så den såg jag inte. Jag saknar de hederliga gamla kalendrarna som Trolltider.

Sedan undrar jag om det verkligen är någon som läser min blogg? Aldrig någon som kommenterar nu för tiden. Det borde vara en regel att man gör ett avtryck här så fort man är inne och läser.

Kram
/David som tycker att tiden går så fort så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: Linda J

SJÄLVKLART läser vi, David!!! Tycker också det ska bli skönt med fredag. Ska visserligen jobba extra på lördag, men det är bara kul.

2009-11-26 @ 19:45:33
Postat av: Jennie

Hej! Jag läser din blogg :) Kommer du ner till Jkpg i helgen? Tack för gratulationerna igår. Saknar dig! Kraaam

2009-11-26 @ 19:46:14
Postat av: Kock-Jesper

räcker upp näven Läser givetvis. Skön blogg av en riktigt skön kille!

2009-11-26 @ 19:56:38
URL: http://krubb.blogspot.com
Postat av: Åsa

Är här och läser för första gången på jätte länge nu... men jag gillar din blogg.

Kram

2009-11-26 @ 21:48:54
URL: http://www.antonia73.blogspot.com
Postat av: Mårten

visst läser jag... nån gång då och då... happy advent - häsla och krama

2009-11-26 @ 23:45:55
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Jasså, kan du komma på nåt mer spännande? ler.. då ser jag fram emot de ;) Hur gör ni i jul?? KRam

2009-11-27 @ 06:11:25
Postat av: TucciT

Jag läser, men har inte varit inne o läst på mkt länge, därav ej kommenterat.. plus att du inte heller gör de så ofta längre ;) Kraaaam saknar dej

2009-11-27 @ 16:38:02
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Aaa Grattis får man ju säga :) Ler...



Ah de e ju kul med allt julstök ;) Tihi.. när kommer du ner i jul?? Kraaam

2009-11-28 @ 09:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0