Får väl börja klättra uppåt snart....

Då var det lördag igen och veckorna och helgerna far fram och snart är det dags för att plocka fram all julbelysning. Det är i och för sig mysigt nu när det är höstmörkt om kvällarna. De ger ett mysigt och fint ljus ifrån sig. Men än är det inte dags även om grannen mitt emot har tagit fram sin adventsljusstake, fast jag har som tur inte sett den tänd än.

I torsdags åkte jag och jobbet till Skepparholmen, där blev det tre rätters middag, smakfull dryck, massor av skratt som gav hals och magont. Några passade på att ta ett varmande dopp men jag hoppade det för det var så fullt i badtunnorna. Vi sov över till igår då det var jobb hela dagen. En dag med blandade känslor. Ibland känner jag mig lite negativ men man måste säga så som man känner om en uppgift så alla vet hur man tänker. Det hela är en process som ska gås igenom och förhoppningsvis blir resultatet fantastiskt. Det viktigaste är att man är ärlig, uttrycker sina tankar och ideér och inte sitta där och inte säga ett knyst. Man är väl inne i en svacka men jag kommer säkert börja klättringen upp snart igen till toppen.

Idag har vi inte gjort något speciellt än så länge. Ska snart åka iväg till bion för att se på 2012. Hoppas den är katastrofalt spännade för det är ju en katastrof film. De brukar vara bra och spännade. Eftermiddagsbio är bättre än man kan tänka sig.

Ute är det bara regnigt och ruskigt så man vill bara hålla sig inne, med tända ljus och nära den man älskar. Får bli en sådan kväll ikväll.

Tänker en extra tanke till Anneli som har opererats. Kram på dig!

Kram
/David som fryser om fötterna så jag vet knappt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0