VÅR

Nu är äntligen är våren här.Det finns inget bättre än att kunna sola sig i de varma strålarna efter denna kalla och ihållande vinter. Man kan lite lätt börja ta av sig lite av alla de varma kläder man har haft på sig. Och snart kan man gå utan de tjocka ytterbyxorna och vårjackan kan börja användas :)

Imorgon smäller det då är det den dagen då vi alla får luras lite. Om någon har ett bra tips på hur jag kan använda mig an denna dag å jobbet och då främst till barnen får ni gärna komma med tips. Sedan är det ju inte bara 1 April av en anledning, det är visst någon som fyller år också :)

Nu ska jag kolla till våra vara mackor som står i ugnen...mmmmed svampstuvning :)

Kram och ta väl hand om er
/David som älskar varma mackor så mycket så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT

Nej för de e ingen vanlig dag för de är Davids fördelsedag HURRA HURRA HURRA... :)



Oh vad gott me varma mackor me svampstuvning.. mumms.. måste jag göra nu nån dag :D hihi

Kram

2009-04-01 @ 09:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0