Torsdag är en bra dag

Torsdagar är så bra, det är den dagen mitt i veckan...förutom fredag då....som man längtar till mest. Dels ärv eckan snart slut och man får ta helg men det bästa är att man slutar tidigt. Kl 15.00 får man lämna arbetet för att kunna göra nytta, bara ta det lugnt eller något annat bra.
Idag bar det raka vägen hem, byta om för att sedan ta tunnelbanan in till stan. Det var dags att besöka vår personligabankman. Fixa det sista nu när mna har bytt bank, ordna med sparnade mm.

Nu är man äntligen hemma, har ätit en super god måltid som bestod av lax med rödbitsromsås & sallad...mmmm så gott.
Resten av kvällen blir lugn framför Tv:n.

Det bästa med denna kvällen är att jag behöver inte bry mig om när jag går och lägger mig för imorgon är jag LEDIG. Vilket ska bli så skönt. Om jag kommer upp i tid ska jag åka och klippa mig. Är så trött på det tjocka håret.

Ha det gott alla glada.
Kram
/David som är så nöjd så han vet knappt


Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Joda jag mår bättre, men jag e fortfarande väldigt ledsen över allt o har ont.. men de e bara o bita ihop o göra de bästa av situationen.. :)



hahaha nee de var ingen spec :P var väl lite blandade.. hade bara lust o skriva så haha.. men de vr gammla, eller aa egetnligen var de väl Adam jag satt o snackade med just när jag skrev de tror jag.. :P



Kram Kram

2009-03-06 @ 09:44:22
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

haha näe man kan ju inte de skratt.. så ibland avslutar jag me så.. fast att jag snor de från dig :P



Saknar dig med.. massa.. o min bror ska vi inte tala m hur mkt jag saknar.. hoppas verkligen ni komemr ner snart.. jag misstänker att ni e på väg ner i helgen, men kan juvara når jag bara fått för mig haha.. Jag e så nyfiken så jag vet knappt ;)



Många många kramar till dig med :)

2009-03-06 @ 09:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0