Sjuk :(

God morgon!

Jag är i princip aldrig sjuk men idag är jag hemma från jobbet vilket känns urtrist eftersom jag mår ganska hyfsat ändå. Helgen har varit ganska lugn har väl känt mig lite halv konsltigfrån och till men så igår kväll så blev det värre. Inte så att man har legat deckad men lite matt. Det är magen som spökar. Men nu idag på morgonen så känns det helt ok. Magen är lugn och jag känner mig ganska pigg. Men det får väl ändå bli att man blir hemma imorgon med eftersom man ska vara frisk en dag innan man går tillbaka till jobbet.
Detta är första sjukdagen sedan jag flyttade till stockholm. Innan dess har jag inte haft många sjukdagar alls.
Typiskt att vara hemma idag när vi har föräldramöte ikväll men det är så det är. Tänk om man kunde planera in när man skulle bli sjuk det hade varit bra. Men jag är helt säker på att mina kollegor klarar det mötet galant. Spännande att höra vad som har sagts under kvällen.

Idag skiner även solen ute vilket känns underbart för nu kanske våren är på vär på allvar.

Det fÅr väl bli att se till att få i sig en hel del vatten under dagen och något att äta så man blir piggare. Har fått rådet att äta ljust bröd och inget kaffe eller mjölkprodukter...jaja det får väl gå för idag då.

Blir väl att se på någon film under dagen med så tiden rinner iväg lite fortare. Sen kommer Emil hem, får väl se om han blir smittad eller som han klarar sig. Hoppas det...att han klarar sig alltså.

Kram
/David somär hemma så mycket så han vet knappt idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0