Måndag kväll

Just nu när jag börjar skriva detta mail sitter vi och tittar på Spårlöst på TV 4 där fyra syskon söker sina rötter i polen. Bredvid sitter Emil som precis har bjudit mig på glass coh diskat all disk. Han är duktig han som gör allt detta.

Igår kväll runt åtta snåret var vi äntligen hemma efter en ganska jobbig ressa. När vä körde fårn Örsjö på eftermiddagen så var inte snökaos det man hade tänkt sig när man åkte hem. Men det var just det som mötte oss efter en sunds körning. Värre och värre blev det ju närmare stockholm vi kom. Stundtals var det riktigt jobbigt att köra för amn såg knappt någonting och kättare blev det inte när alla körde fort, långtradare som kör som galningar och snö som bara vräkte ner. Men hem kom vi som tur var. Väl hemma delade vi på en pizza och började titta på Beck men som varje söndag så orkar man inte se hela pga all reklam.

Nu ska vi se på upplösningen av programmet.

På återseende.
Kram
/David som mår så bra så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: Emil Adén

Ja det var underbart gott med glass! Det har jag saknat! ;) Får se om jag kommer på något skoj att laga ikväll.

Puss

2009-03-10 @ 12:08:19
URL: http://redlime.blogsome.com
Postat av: Karin

usch å fy för att köra i sånt väder!! Hoppas ni hade mysigt på Faktorigatan.Kram David Saknar dej!!

2009-03-10 @ 21:01:17
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

haha okeye så jag oassar inte i din svarta då? skratt...

mjo d ee bra me två par.. nje man kanske inte måste matcha men jag e ju sån :P tihi



Kraaam

2009-03-11 @ 09:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0