Varmt

Det är så varmt så man smälter bort. Men samtidigt är det underbart att det är sommar och värmen äntligen har kommit hit. Hoppas nu bara att den håller i sig när jag har semester nästa vecka. Hörde några rykten om att det skulle bli sämre väder då, vilket jag inte vill tro på.

I helgen har det gått i ett, då Tessan har varit på besök men det har varit jätte roligt. Alltid kul att hon kommer på besök och hoppas hon kommer snart igen så det blir med fest.
När hon är i närheten blir det alltid en massa skratt. Hon och jag är ett radar par på balkongen. Skrattade gott åt "renfia". Fick en bricka av Therese mamma som man kunde spela fia på. Det var även renar på och det stog att det hette renfia på baksidan. Men Tessan hon fattar ju lite trögt så hon förstod inte varför det hette så. Att vad vi skrattade när hon väl fattade.

Nu längrat jag till semestern!

Kram
/David som är så varm så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT

hahah ajg skrattar åt det fortfarane när jag släer detta.. haha renfia :P skratt.. aja trög är jag ibland o de står jag för :D Snart ses vi igen.. o på Lördag.. då ska vi ha kul :D

2009-07-01 @ 23:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0