Det kallar jag inte bra sevice!

Idag var det den stora dagen i mitt bilköparliv. Hade bokat tid med bilförsäljaren runt 17 tiden. Så långt är allt som det ska. Kommer hemifrån lite sent så vi är inte på plats förrän runt 17.20 efter att ha stressat genom stan. Ringer några gånger för att meddela att vi är sena men får itne tag på han. Går in i affären, tar stegen över golvet med siktet instält på att komma längts in i affären. Men där finns det inte någon försäljare. Irritationen blev ganka snabbt stor. Haffade en annan kille som tyvärr inte jobbade på där, frågade honom om han visste var vår bilförsäljare höll hus. Han gick för 10 minuter sig, sade mannnen i snygg stjorta.
Nu blev irritationen total.
Vad är det för en säljare som bara väljer att skita i en sådan viktig sak som att skriva papper på ett bilköp?
Men så låg det till. Han tyckte helt enkelt inte att sälja en bil var så viktigt. Nu är vi skit irriterade. Ringer till högsta chefen men kopplas plötsligt till vår säljre. Uräskten han har är att han hade ett ärende att göra. Men den ursäkten tycker vi var värdelös. Han hade ju bokat tide med oss och hade väl kunnat ringa och sagt som det var då.
Sura och griniga gick vi därifrån och åkte hem.
Nu hinner jag inte få bilen innan helgen som jag hade hoppats på eftersom jag ska åka hem till helgen. Hade varit kul att få visa upp bilen då. Men nejdå där försvann det roliga. Nu får man vänta till på måndag innan man får bilen.

Sitter här i soffan är lite bitter....

Kram
/ David som är sur så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT

Jajemen.. klart jag har ´herresök :P haha.. ler..

Joda vi har haft de väldigt trevligt så vi har =) Dock ej jädrigt kass film :P



Niklas ör den lyckliga.. jag tror han e halv lycklig iaf:P ;) Haha



Jag lyckades kanon med pajen.. ritkigt god =) Mumms..



KRAAAAm

2009-06-10 @ 13:42:32
Postat av: TucciT'

De var lite dåligt av honom, iof var ni sena, men ändp.. ni hade ju iaf försökt o ringa.. tråkigt värre att de ska bli så.. menmen nu har du nåt o längta efter ;)

2009-06-10 @ 13:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0