Min NYA fina BIL

Då har jag äntligen en ny fin bil, Seat Leon, i min ägo. Jag är så nöjd och belåten och man kör som en kung på vägen. Sedan att den är vit gör ju det hela lite bättre. Det är ju så snyggt.
Nu är det säkert flera som är nyfikna på hur den verkligen ser ut. Några har redan sett den. Hade ju förmån att få ha den ner till Huskvarna förra helgen. Syrrna, karin hann inte ens hälsa på mig innan hon satte sig i den för att känna den härliga känslan utav att sitta i en ny bil. Linda, min andra syster trodde inte den var min, man såg och hörde hur avundsjuk hon var.


Här är den!


i detta inlägg vill jag även ytterligare en gång gratulera Karin,min syster för att hon får vara kvar på jobbet trots nedskärningar. Jag är så glad för din skull!! Måste kännas så skönt.

Kram
/David som har en sån fin bil så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: Linda J

Jag är INTE ALLS AVUNDSJUK!!!!

2009-06-17 @ 19:34:16
Postat av: Jennie

Jättefin bil :) Den passar dig!

2009-06-17 @ 19:49:05
Postat av: annika

Wow.. en jättefin bil, den åker du bra i.Skönt o ha en bra bil när du ska köra längre o hälsa på släkten.

2009-06-19 @ 11:41:23
Postat av: mimmi

fin bil

2009-06-22 @ 14:19:35
URL: http://www.pointblog.se/?go=fibromimmi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0