Glad Midsommar!

Klockan är redan 12 och det känns som att hela dagen bara har försvunnit. Jag vet inte vad det var som hände idag på morgonen men jag sov så länge så jag vet knappt. kl 10.30 väckte Emil mig för då hade han redan varit uppe en timme. och jag var helt död. Men upp kom jag.

Vår kära vän Per ringde för en sund sedan och bjöd hem oss till sig och Anders. Så nu vet vi vad vi ska göra ikväll. Trevligt att göra något vettigt istället för att bara sitta hemma. Men det har jag ju inget emot det heller, det kan vara lika skönt det. Så de bjuder på mat så står vi för efterrätten, som blir rabarberpaj med vaniljsås.

Just nu ligger rabarberna ute i solen och tinar så har kommer det att lukta nybakat innim några timmar. Rabarberpaj är ju bara sååå gott.

Så alla kära läsare ha nu en underbar midsommarafton med allt vad det innebär. För många börjar semestern nu, till dem säger jag skön sommar. Jag väntar två veckor tills min drar igång men det gör mig ingenting då jag har världens bästa jobb med världens bästa kollegor. Att det kunde bli så bra här i stockholm när det gäller jobbet trodde jag aldrig. Ser redan fram emot hösten men först ska vi ha SEMESTER. Det är vi alla värda!

Kram
/David som önskar alla glad midsommar så mycket så han vet knappt


Kommentarer
Postat av: Emil Adén

Jag hoppas att det inte bara är jobbet som blivit riktigt bra här i Stockholm? :P



Puss

2009-06-19 @ 13:43:18
URL: http://redlime.blogsome.com
Postat av: TucciT

Oj Oj kan du sova sådär länge David =) hehe...

2009-06-24 @ 13:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0