Fy skäm...

Oj det är nästan så jag får skämmas nu när det har gått över en vecka sedan ajg skrev ett inlägg senast.  Jag har inte heller någon ursäkt att det har blivit som det blev men är ledsen att ni har gråtit floder när ni dag efter dag upptäckt att det inte har skrivits något nytt.

Samtidigt som jag känner att vad sjutton ska jag skriva om nuså har jag ju tusen saker som jag skulle kunna nämna, får väl se hu många jag kommer påoch som känns viktiga för er att veta.

i helgen har vi i alla fall varit i Nybro. Vi övrerraska dem genom att bara dyja upp på fredags kvällen. Att de blev förvånade och glada det såg man, sen om Tessan anade lite så var det ändå kul. För när vi var precis utanför huset där Emils föräldrar bor så ringde vi till dem. Började prata om vem som gick vidare i talang. på så sätt försökte vi lura dem att vi hade varit hemma och sett det. Men vi hade messat  med Per som så snällt svarade vilka som gått vidare. Då drogs rullgardinen ner både tessan och anneli när de förstod att vi inte skulle komma....men det gjorde vi ju.
Det har varit en underbar helg med massor av sol, grillning, kortspel mm.

Jag har inhandlat tre nya krukor. Får väl ta kort på dem när jag har skaffat blommar att ha i dem så ni får se hur de ser ut. Alltid kul med något nytt att byta ut det gamla med.

Nu har vi kommit en bit längre när det gäller bilköp. Vår vän Per är exalterad och hjälper oss till max. Nu känns det ännu mer angeläget att köpa en då fläkten i min bil är sönder. Den bara helt plötsligt la av. Det lite roliga och pinsamma är att vi trodde att den fungerade igen när vi åkte hem igår. För rätt som det var så kom det massor av luft utsprutande. Å så bra tänkte jag den fungerar. Men Emil som är lite, bara lite smartare än jag hade suttit och funderat en bra stud på det där. Säger plötsligt att den inte alls fungerar. Utan har listat ut varför det kommer lutt. Det är ju eftersom bilen kör så snabbt framåt, det är ju luftmotståndet som strömmar in i bilen, genom luftventilerna. Haha så dumma vi e igentligen som trode att den fungerade.
Så nu ska vi köpa ny till semestern. Vad det blir vet jag inte än men vi ska provåka imorgon.

Till sist så vill jag bara låta tankarna flöda. Jag förstår inte hur det är möjligt. Att det går. Vad tänker man på när man gör något sådant. Det skulle jag aldrig komma på tanken på att göra. Jag blev så ledsen, arg och besviken. Hoppas verkligen inte att det händer igen för då börjar jag nog gråta på riktigt. Hoppas man lär sig något av sina mistag.

Nu ska jag slänga ner pastan i det kokande vattnet så vi får nån mat ikväll.

Kram
/David som är så trött så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT

heej.. klart vi gråtit floder här varje da för att du inte uppdaterat, jag har också blivit slarvig med det.. visst har varit lite duktigare än di men inte alls som förrut ;)



KLART vi blir glada när ni komemr.. helt underbart när ni dök upp ju :D

2009-06-01 @ 23:18:52
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Javisst var de trevlig i helgen :D alltid när ni kommer.. ler..



Jaa jag lngtar som attans till jag kommer upp.. då du.. då blir de att göra stan osäker :P Många Kramar

2009-06-02 @ 08:18:44
Postat av: Linda J

Äntligen!!!!

2009-06-02 @ 19:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0