Inget kaffe på verandan

Det är Måndag den 6 Juli, för vissa ingen märkvärdig dag men för mig är den speciell. Det är första dagen på min semestern och det känns underbart. Nu har man fyra veckor framför sig då man bara kan njuta av ledigheten. Göra trevliga saker och umgås med härliga människor.
Men det är en sak som inte är bra med denna dagen. vaknade upp och inte heller denna morgon lös solen så där härligt skönt. Kan ju inte ens gå ut och sätta sig med sin kaffekopp på verandan och njuta. Men det regnar ju inte heller så man får väl vara glad för det lilla.

Idag ska vi med Therese till frisören, får väl se om man ser annorlunda ut när man kommer där ifrån. Vill görna klippa mig men vi får se hur mycket folk det är. Vore skönt att bli av med lite av allt det tjocka håret. Sedan bär det väl av in till Kalmar, shoppa eller nåt. Annars vet jag inte vart denna dagen komemr landa. Den blir nog bra ska ni se, jag har ju tråts allt semester. Ovh när jag har semester vill jag bara njuta, ta det lugnt, ta det lite som det kommer och göra det jag känner för.

Tog lite kort här igår, några blev bra andra mindre bra om man säger så. Får väl se när jag får tillfälle att lägga upp några så ni får se.

Ha en bra dag alla läsare. Tycker dock att det är lite väl få kommentarer här för tillfället.

Kram
/David som mår så bra så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: Christopher

Att bara vara är just det som semestern handlar om tycker jag. Inga måsten utan bara ta dagen som den kommer, det är semester för mig.



Ha det nu så bra under din semester och hoppas vädret blir bättre!

2009-07-07 @ 09:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0