Fortfarande semester

Då fick man tillgång till internet igen då. Men inte händer det mycket i värden inte. Så inte har man missat något viktigt heller som tur är.
Det är underbart med semester och man tar det bara som det kommer. Just nu sitter vi hemma hos Emils moster, där även Emils mormor och morfar är på besök. Trevligt att träffa dem igen.
Igår kväll var vi ute och roade oss tillsammas med Jonas, Emils morbror som tro det eller ej är yngre än mig. Vi hittade ett matställe där vi åt otroligt gott, drack och hade allmänt trevligt. Diskuterade och pratade om livets alla frågor. Gick vidare till lilla torg där vi hamnade på en uteservering bland en massa olika människor som vi inte kännde. kvällen blev sen och tog en billig taxi hem till sängen. Blev en skön sömn emn vaknade tidigt då det spelades hög musik när Jonas kom hem. Snäll som han är den där Emil så sade han till lite snällt att sänka musiken.
Ikväll blir det lugnt, lite hemlagad mat, kanske ett biobesök eller Allsång på Skansen. Blir nog en trevlig kväll.
Nu ska jag avsluta här...

Kram
/David som har det så bra så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

haha jag är lite sen på att svara :P ler.. men men.. bättre sent än aldrig säger dom ;)



Haha javist korten är ju bara bäst ler.. vill backa tillbaka tiden...



haha näe superman kan man inte ha koll på när han dyker upp inte.. skratt..



haha jaså du gjorde det haha.. kan tnka mig att alla såg på dig att du läst nyheterna på vägn dit så alla var tvungen att fråga dig om de hade hänt nåt viktigt ;)



haha okey o vad är en spännande fluga? för den måste vart himla spännande du :P haha..



hahaha jaså de har jag inte ens tänkt på förens du skrev et.. om malena Ernman..



ja kolla upp vad ni har för kort för jag ska ha ALLA sen :P Kram

2009-07-16 @ 10:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0