Jag e inte bitter....men inlägget är lite tänkvärt

Jaha...då var denna arbetsvecka avklarad och jag måste bara säga att den har varit så bra så jag vet knappt :) Allt fungerar så som man vill att det ska göra, trots att man har fått hjälpa och stötta andra avdelningar vissa dagar men det är ju situationer som man måste lösa. Och det gör vi för vi är flexibla. Vi jobbar på bra och har äntligen kommit till den punkt då vi tillsammans har bestämt hur vi ska jobba.

Ikväll kommer Emils familj på besök vilket ska bli oerhört trevligt på flera sätt. Igentligen skulle Therese dykt upp igår kväll men eftersom sj strular så kom hon inte ända fram men nu vet jag att de alla sitter i bilen på vägen upp hit. Anledningen till att det ska bli trevligt är framför allt att det var ett tag sedan man träffades och man saknar dem. Men extra roligt är det eftersom det är dem som kommer till oss för en gång skull. Det är ju alltid jag och Emil som får fara och flänga mellan städerna. Detta gäller ju självklart inte bara hans familj det är ju lika dant med min familj. De har inte varit här oftare så jag hoppas att de kommer hit så småningom dem med. Förutom Linda & henrik då dom träffade vi ovanligt mycket under en period vilket var väldigt trevligt. För varför ska det varje gång man ska ses var vi som tar bilen och betalar dyra bensinpengar och åker flera timmar för att överhuvud taget ses. Jag är inte bitter men igentligen tycker jag nog att det är lite konstigt att det bara är vi som åker. Och vintern tycker inte jag är ska vara ett hinder. Stockholm kan vara mysigt även då. Är det för att det var vi som valde att flytta som det blir så. Det är ju alla andra som ska ta tillfället iakt att komma hit och utnyttja situationen...eller? ;) Nu är jag lite hård men lite sanning ligger det i det...men dettta betyder inte att jag kommer att sluta åka varken till Nybro/Örsjö eller Huskvarna. Mn jag hoppas att fler kommer hit! Jag vet ialla falla att det är många av mina nära och kära som har planerat att komma upp nu göller det bara att man hittar datus som passar alla parter.
Nästa helg är det vi som åker till Huskvaran för då är det kalas och det får man verkligen inte missa.

Kram alla där ute...ni är varmt välkomna hit så ni vet :)
/David som tycker det är så roligt med besök så jag vet knappt

Kommentarer
Postat av: Emil Adén

Jag håller med om att det är skoj med gäster och att alla är välkommna! :)

Kram kram

2009-01-25 @ 19:43:28
URL: http://redlime.blogsome.com
Postat av: Jennie

Jo, visst är det så men allt ska klaffa också. Man längtar tillbaka till när man var student, vet inte vad jag gjorde då men mycket tid hade jag... :) Jag vet precis hur det är, bodde i Gbg länge utan att någon kom. Jag hoppas att vi får ihop det nu snart så vi kan komma. Kraaam

2009-01-26 @ 17:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0