Nu är julen över för denna gången

Då är julen bortplockad för denna gången. Idag plockades det sista ner, adventsljusstakarna och adventsstjärnan är nu instoppade i ett skåp för att samla damm under ett år. Men till nästa år vill jag ha nya adventsljusstakar som är lite finare och har mer klass, i mässing eller liknande. Det enda som finns kvar som förknippas med julen är en Amaryllis som jag har lyckats plantera om, fick den i en julgrupp av föräldrarna på jobbet, när de andra blommorna dog så sparade jag den för det hade kommit en knopp. Kan ju vara fint att ha. Hoppas den slår ut bara.

Snart ska vi bege oss in lill Hötorget för Vallander: Hämnden börjar kl 15.40 som vi ska se. Det ska bli roligt och jag tror faktiskt att den kan vara ganska bra. Efteråt blir det eventuellt Mongolisk buffe, men det får vi se.

Ha det gott
Kram
/David som är så nöjd med att julen är nerplockad så jag vet knappt

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har kommenterat hos mig utan o skriva nåt :O ser bara ditt namn

2009-01-13 @ 21:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0