Jag ser det snöar....

Idag kom då årets första snö till stockholm. Detta kom som en liten chock för mig som då inte har följt nyheterna och vädret de senaste dagarna. Visst det är jätte mysigt med snö och det har ju inte vräkt ner så det har inte varit något kaos på vägarna. Det är fint ute och man får väl njuta av det som har kommit på bästa sätt. Imorgon ska vi gå iväg med barnen till en backe så de får åka stjärtlapp, det ska bli trevligt, hoppas jag får åka några gånger jag  med :)

När det gäller jobbet så ska jag meddela att det är så roligt nu och jag trivs jätte bra. Man får uppskattning för det man gör och man kommer med tankar som tas emot på ett possitivt sätt. Kommande arbete kommer att bli roligt, inspirerande och mycket lärorikt. Känner att jag vill gå till jobbet varje dag och det är så man ska känna med sitt jobb då är det som bäst. Jag har så bra kollegor som ställer upp och är trevliga. Tack!!! Ni är guld värda.
Jag känner att jag gör ett bra jobb och klara arbetslagsansvaret på ett bra sätt och jag gör verkligen mitt bästa. Jag vill lära mig och visa att jag kan och förhoppningsvis kan någon lära av mig.

Nu ska jag fortsätta titta på idrottsgalan. Hoppas Susanna Kallur vinner Jerringpriset!

Kram
/David som trivs med sitt jobb så mycket så jag vet kanppt

Kommentarer
Postat av: Emil Adén

Jag blir så glad när jag läser och också när jag vet att du trivs så mycket bättre på jobbet! Jag är så glad att vi flyttade till Stockholm och att allt fungerar så bra för oss!

Älskar dig!

Puss

2009-01-19 @ 21:53:44
URL: http://redlime.blogsome.com
Postat av: TucciT'

vad skönt att läsa att du har de så bra på jobbet :) kram

2009-01-20 @ 23:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0