Igår och idag

Befinner mig fortfarnade i hemstaden Huskvarna för er som undrar och är nyfikna. Kommer att vara här t.o.m måndag förmiddag då det bär hem igen till Stockholm. Där Emil nu befinner sig och väntar kärleksfullt på mig...hoppas jag...vet att han pysslar med en massa bra saker när jag inte är hemma, så som städar, tvättar och fixar. Duktig kille det där :)

Igår träffade jag Jennie på CLARAS, fikade, snackeade och hade lika trevligt som vi alltid har när vi ses. Kl 19.00 var det dags att titta på Nyårsrevyn. Hade stora förväntningar att det skulle vara något mycket bra. Ok det var helt ok men inte mer. Hade kunnat vara mer humor tycker jag.
Innan de började satt vi i foajen och väntade, då kom det en reporter från jnytt som ville ta en vimmelbild på oss båda. Ok det kan man ju ställa upp på. Tre foton var tjejen tvungen att ta för att det skulle bli bra. typiskt att Jennie inte är lika fotovan som jag ;)

Idag har jag, mormor och morbror Erik varit i Ramelarp på besök. Lantstället som man har vuxit upp på under alla sommrar. Det är alltid lika välkomnanade att komma dit. Trots att det känns lite vemodigt eftersom det inte alls är som det var när man var barn. Då levde gården upp på ett helt annat sätt med djur ute i hagarna. Men nu finns inte det kvar längre men som tur är så kan man fortfarnade åka dit och uppleva ramelarp på ett annat sätt men med samma personer som alltid har bott där.
Vi belv bjudna på supergod paj, mormor hade med sig tårta som vi avnjöt efter maten.

Nu är jag äntligen hemma och ska tillbringa kvällen med mina föräldrar framför tv:n. Äta något gott...

Till Jennie som jag hoppas läser detta vill jag bara säga ett litet internt skämt: att det var fruktansvärt mycket papparatzi här utanför när jag kom hem i eftermiddag :) Dom måste ha sett den fina bilden på oss :)

Kolla länken...vimmelbild på David och Jennie på nyårsrevyn.
http://www.jnytt.se/ImageArchive.aspx?id=921&cat=4

Kram
David som är så glad över att jag kom till ramelarp så jag vet kanppt


Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Tack.. nje de går ju tyvärr inte göra mkt annat.. o springa på toa hela tiden.. blä.. hoppas de går över snart.. kram

2009-01-03 @ 17:59:01
Postat av: Jennie

Ja, det var det här också. Tog en sväng till A6 och som alla glodde! Eftersom jag hade glömt solglasögonen hemma så sprang jag in och köpte ett par. Nu är jag helt oigenkännlig :)

Tack för i fredags och nyår, helt fantastiskt underbart att umgås med dig. Du är den bästa som finns och jag saknar dig så otroligt när vi inte ses.

Kramar

2009-01-04 @ 13:05:32
Postat av: TucciT

du verkar haft de bra där hemma o de e kul o höra :) ler.. haha synd att Jennie inte e lika fotovan som du.. för de vet vi ju alla att du e ju redan modell :P haha... kramar

2009-01-05 @ 10:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0