Gott Nytt År!

Då var det ett nytt år 2009 och med det skulle jag vilja önska alla läsare ett riktigt Gott Nytt År.

Det gågna året har varit fullspäckat med både det ena till det andra. Det största som har hänt mig  måste väl ändå vara att jag flyttade till Stockholm med Emil och började på ett nytt jobb. Ett jobb som stormtrivs med och ser fram emot att komma tillbaka till.
År 2009 hoppas jag kommer att bli lika bra och ännu bättre. Någon härlig resa till solen kan man ju drömma om. En ny livsstil så man mås bättre. Det är några saker som jag ser fram emot.

Önskar alla ett bra och ännnu bättre år till er alla som läser denna unik blogg. Ta hand om er själva, er familj och era vänner.

Mitt nyårslöfte förutom att jag ska ge mig själv en ny livsstil och resa mer är att jag ska bli bättre på att hålla kontakten med min "vänner". De som verkligen är mina riktiga vänner, de som man inte vill mista. Bara att skicka ett litet sms, ett mail eller ringa men framför allt att besöka dem oftare betyder så mycket. Så räkna med att jag kommer att höra av mig mer och gör jag inte det så får ni skälla på mig.

Kram
/David som ser fram emot ett nytt år så mycket så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Aw tack haha.. du e så go :) ler..

mjo de e svårt o fatta, fattar de inte själv att de blivit sån skillnad fören jag kollar på kort :O hehe..

haha mjo fast de dröjer nog innan jag får på mig dom..



Kraaaam,

2009-01-02 @ 15:50:20
Postat av: TucciT

nu hoppas vi på ett bra 2009... börjar ju dock inte bra för mig då jag ligger me magsjukan.. men men.. hoppas du har de bra:) Saknar er redan.. här snöar de som fasen nu.. skulle du vart här så vi kunde tagit bilder ute ju :P Kraaam

2009-01-03 @ 12:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0