Alla hjärtans dag

Usch vad jag har blivit dålig på att skriva inlägg den senaste tiden. Ska göra allt för att bli betydligt mer effektiv och duktigare på att tillfredställa alla kära läsare.

Idag är det då den 14 februari vilket innebär att det är alla hjärtans dag. Dagen då man ska tänka på alla nära och kära som man bryr sig om. Än så länge har jag inte varit allt för flitigt med det men jag tänker iallafall på er. Igår fick Emil en liten symbolisk blomma av mig. Han blev glad för den så nu finns den att beskåda i hallen. Bra ställe för då ser man den varje dag.
Idag var vi uppe med tuppen vilket känndes skönt för då har man hela dagen till att bara göra det man vill. Vi åt en god frukost framför tv:n där det var skidskytte och slalom. Men hur det gick för våra kära svenskar vet jag inte eftersom vi senare åkte till IKEA och shoppade. Blev lite ljus som det är stor åtgång på här hemma. Men även...och hör och häpna, nu ska här källsorteras. En inredningsdetalj som man ska ha i skåpet under diskbänken där man kan förvara lite av varje. Konservburar coh värmeljusbehållare ;) Så nu ska även vi börja tänka på miljön, fick ju lite påbackning på det för ett tag sedan ;)

Ikväll blir det att titta på melodifestivalen. Har lyssnat lite på låtarna och det känns ganska så jämnt ikväll. Men att Måns går till final känns ganska givet. Men därefter är detsto knivigare. H.E.A.T tror jag har en chans att ta sig till final. Medan Lasse Lindh kommer komma sist.Spännade blir det iallafall.

Kram
/David som är så nöjd så han vet kanppt

Kommentarer
Postat av: Linda J

Bra initiativ! Än finns det hopp för miljön! Att återvinna aluminium är otroligt energisparande!

Ja i kväll blir det schlager, men jag blir nog ensam i TV-soffan. Henrik har bokat tvättstugan som vanligt!

Alla hjärtans-kramar från Linda

2009-02-14 @ 16:54:25
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Hej hej...



man kan välja 200, 300, 400 på bilden när man laddar upp den... precis övanför ladda upp knappen lr hur man ska förklara.. kan inte förklara idg.. e så jävla less.. orkar inte gå in o kolla men jag kan visa dig när vi ses nån gång.. kram kram hej

2009-02-15 @ 10:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0