Bilder...



Sitter här i soffan, har för en stund sedan sett klart på en film med Emil. Den svenska filmen Iskariot blev det denna gång men den var inget att ha. Så bry er inte om att se den det kan lika gärna kvitta.
Nu när detta skrivs hörs röster från Hasse Aros program Efterlyst. Har precis lagt in lite nya kort på datorn. Tänkte att jag skulle dela med er med några. Håll till godo.




Bilden här under är tagen då jag fick ett litet infall att ta kort genom ett nyckelhål. Bilden är faktiskt ganska cool tycker jag. Att skärpan är så bra på det som finn långt där inne i rummet på andra sidan nyckelhålet är grym och häftig. Undrar om det är någon som kan gissa var det är taget och vems rum det är?




Pirat Oskar har fått pirat kläder. Självklart måste man prova dem direkt. Han faller snabbt in i rollen som Jack Sparrow. Kan alla poserna och vet hur man gör med svärden. -Ska vi svärdas, säger Oskar.




Under kollektivet i vår lägenhet blev Oskar tokkär i Therese. Satte sig gärna i hennes knä eller sökte upp henne vart hon än var. Söta är de allt tycker jag.

ha det gott alla.
På Lördag är det alla hjärtans dag, glöm inte det :)

Kram
/David som mår så bra så han vet knappt....fast det kan vara lite bättre ändå


Kommentarer
Postat av: TucciT

aw så söt bild på oss ler.. jag vill ha ALLA kort från den helgen o veckan :) ler.. krams

2009-02-12 @ 23:05:27
Postat av: Linda J

Vill bara uppmärksamma dig om min kommentar till Semlor-inlägget så att du inte missar den!

2009-02-13 @ 07:10:54
Postat av: TucciT

Måste tillägga på min kommentar att.. jag vet de snart e alla hjärtans dag.. lyckos er som kan fira den.. en annan får fira att jag har mig själv typ.. typiskt hatar de.. blää..haha.. saknar er gör jag också.. :P

2009-02-13 @ 15:11:38
Postat av: Linda J

www.buddythemusical.se/start.html

2009-02-14 @ 09:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0