Krax i Kråkskogen


Idag skulle Oskar varit med meg på mitt jobb, han hade älskat det...hade han nog gjort ändå men idag var det en alldeles speciell dag. Alla barnen skulle komma till förskolan extra tidigt för vi skulle på teater. Och inte vilken teater som helst, nämligen Boulevardteatern. Där vi skulle få se på just Krax i Kråkskogen. Men varför skulle Oskar varit med denna dag på just denna föreställning? Jo den handlar ju om Mamma Mu & kråkan, som han älskar så mycket.
Barnen var överlyckliga när de gick därifrån och jag måste erkänna den var verkligen jääte bra. Med mpnga tänkvärda små ämnen som kan vara bra för mindre barn att få se och uppleva genom teater. Att man kan vara kompis trots att man är olika...mm. Här fick vi även träffa Kråkans två kusiner, roliga filurer det där.



Mamma Mu & Kråkans kusiner spelar och sjunger i kråkans radioprogram.

I övrigt idag har det varit lugnt. Men det bästa av allt var att jag fick sluta tidigare idag. Jag slutar igentligen tidigt på torsdagar men två torsdagar i rad försvinner min tidiga dag pga att vi har kvälls möten inlaggda på schemat. Tur att man kan vara snälla mot varandra och göra så om det går. Så nu är jag hemma, tvättar och tar det lugnt. Har druckit lite kaffe och lyssnat på schlagerlåtarna.

Nu ska jag göra lite mer nytta här hemma....
Kram
/Davis som har varit på en sån bra teater så jag vet kanppt.

OBS Nu e jag väl lite kulturell av mig iallafall ;) hihihi

Kommentarer
Postat av: TucciT

Aw vad trevligt nu verkar ha haft det.. ler.. tur barnen gillade det :)

2009-02-16 @ 17:44:54
Postat av: Linda J

Okej, lite kulturell då! Nästa gång får det bli frivilligt på fritiden tillsammans med Emil!

Kramar Linda

2009-02-16 @ 20:00:49
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

hehe japp en mysig kille kommer.. men vet inte om vi kommer ses så mkt.. men jag hoppas de men vi får se :D weeii.. på lördag ska vi iaf till caroline o thomas.. ska bli ritkgit najs :D Kraaam

2009-02-16 @ 22:42:54
Postat av: Karin

Å Mamma Mu e de duuuu !Ryck mej i fjädern !!

2009-02-21 @ 16:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0