Solsemester!!!!

Då var det måndag igen och på det hela taget har det varit en riktigt bra dag då det har hänt lite roliga och nyttiga saker. Förutom att det fina vädret fortsätter så har jag äntligen tagit tag i träningen igen. Man kan ju inte slänga alla sina satsade pengar i sjön så nu gäller det att slita ut träningskortet tills det går ut någon gång vår. Packade väskan redan igår kväll så jag kom inte undan, var ju tvungen att ta mig dit. När jag väl gick där på det där bandet som får ens ben att röra sig men man kommer ingenstans så bestämde jag mig, jag ska köra fullt ut och få ordning på konditionen, styrkan och alla rutor på magen.
Plötsligt var jag igång och sprang. Det har väl aldrig hänt i min tränarkarriär...som i och för sig inte är så värst lång, men endå...jag sprang, och länge höll jag på. Hann ju bli svettig. Jag har ju ett delmål och det är inte långt kvar. Den 3 Oktober åker jag & Emil till Grekland, närmare bestämt Kreta. Där kommer vi möta upp mina föräldrar. Ser verkligen fram emot den resan då varken jag eller Emil har varit på någon sådan resa. Då måste man ju vara i form till beachen. Å vad jag längter att få stida upp på morgonen och bara kunna gå några meter och ta sig ett morgondopp. Ligga på stranden i solen och bara njuta. Dricka paraplydrinkar och äta gott. Men det är en sak som jag syter lite för redan och det är ju det där med flyget. Jag har flygit en gång tidigare och det var ingen hitt ska jag säga. Trodde vi skulle störta så fort planet svängre minsta millimeter. Men det ska säkert gå bra.

Annars sitter jag här i min ensamhet och surfar runt på nätet i väntan på att Emil ska komma hem. Ikväll är allra sista avsnittet av Prison Break. Spännade och se hur det går.

Kram
/David som längtar så mycket så han vet knappt

Kommentarer
Postat av: TucciT'

jag är såååååååååå avis... men nästa år kanske ja får uppleva nåt kul.. vem vet

2009-08-24 @ 20:47:29
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

hehe jao om de ändå hade vart så bra.. mene ikke.. de kom ingen och plingade på dörren inte.. besviken hehe.. men teét var jätte gott =)

2009-08-25 @ 08:39:48
Postat av: Emil Adén

Synd att du missade halva prisonbreak bara! Ja det ska bli underbart att få komma iväg!

Kram kram

2009-08-25 @ 09:10:21
URL: http://redlime.blogsome.com
Postat av: cecilie ♥

tipsar om mysiga & lugna låtar i bloggen nu :)

kika gärna in och säg vad du tycker! ♥

2009-08-25 @ 09:15:15
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

SÅ lite så =) Ler.. de var du värd.. hihi..

Kul att höra att de värmde.. var de som var meningen ju :D



jao hehe då får ni väl se till o komma ner en helg snart ;) Joda de är jätte kul att Emil kommer ner såklart :D



Tack tack, får se när de kan passa och så..

Kramis

2009-08-25 @ 20:25:19
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

haha shit vad du fick mig o skratta nu ler..



Mjo jag vet jag ser rätt död ut.. och känner mig nära död också.. men de är bara att kämpa på.. ditt uttryck är ursäktat ;)



Hahaha.. japp jag är ju bäst.. skratt.. bästa någonsin.. ojoj inte illa kritik de där ;) haha..



Lite rolig måste man vara även om man är en sjukling.. annars vore ju livet så tråkigt om man inte e rolig.. ojoj vad ajg flummar..



kram på dej iaf =)

2009-08-25 @ 20:29:24
URL: http://tuccit.blogg.se/
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

hahha visst är de spännande.. skratt.. kul bara o börja prata me nån ny som bor i närheten :)

2009-08-26 @ 12:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0