Barnaskrik

Se upp i backen här kommer jag! skriker Oskar nere från källaren där han och systrarna badar bubbel pool. Låter som de har roligt i alla fall.

idag blir det fördelsedagskalas för kära mormor som fyllde 79 i veckan. Det blir kusinerna som kommer på en och samma gång och grattar. Mormor som har tagit det fina beslutetet att vi skulle komma samma dag. Trevligt eftersom vi inte ses allt för ofta. Det har ju kommit lite nya tillskott i släkten med som jag inte har träffat, vilket ska bli riktigt kul.

Emil kommer någon gång under dagen och jag hoppas att han hinner träffa alla men har samtidigt förståelse att han vill träffa sin farmor en gång till. Tänker mycket på dem nu. Sådana skeden i livet är aldrig roliga men tyvätrr kommer dem någon gång.

Ha det bra!

Kram

David som tänker så mycket så han vet knappt


Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Hej.. ja det är käsnligt, verklinge..

jao de tycker hon och jag satt där flera timmar igår kväll.. det uppskattade hon och hon sa väl valda fina ord till mig.. ja det är de bästa för henn om hon får somna in...



Kram

2009-08-31 @ 09:31:42
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Ji visst var det de, tyvär så gick de ju inte som man hade hoppats på.. men de har du nog redan förstått när du läst mi blogg?.. har tyvärr inte rkat höra av mig till dig som jag lovade efter dejten.. sorry för det..



Jo tankarna dom far i skallen som jävla pingisbollar.. nu längtar jag tills imon :) Då ses vi o då vill ja a en bamsekram =)



Kramis

2009-09-04 @ 05:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0